Shop Mobile More Submit  Join Login
eFirefox Dark Preview by Aaron-A-Arts eFirefox Dark Preview by Aaron-A-Arts
stop reading my notes!

i've been keeping this pretty quite =D eFirefox dark mod!

hopefully this will make the next beta ;)
Add a Comment:
 
:iconberserkppnk:
BerserkPPNK Featured By Owner Sep 20, 2011  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconaaron-a-arts:
Aaron-A-Arts Featured By Owner Sep 20, 2011  Student Digital Artist
=p
Reply
:iconyo-bhan:
yo-bhan Featured By Owner Aug 31, 2011  Hobbyist Artist
awsome dude..
I got problem here, how I can change theme looks like yours?
I'm using eDark theme gtk2
here my SS [link]
Reply
:iconaaron-a-arts:
Aaron-A-Arts Featured By Owner Sep 1, 2011  Student Digital Artist
unfortunately we never made the theme =/
Reply
:icontherealpadster:
theRealPadster Featured By Owner Feb 25, 2011  Hobbyist Interface Designer
It's so awesome... that I want it :D
Reply
:iconaaron-a-arts:
Aaron-A-Arts Featured By Owner Feb 25, 2011  Student Digital Artist
me too =D
not sure when its going to be done.
Reply
:icontherealpadster:
theRealPadster Featured By Owner Feb 27, 2011  Hobbyist Interface Designer
^^ okay.
Reply
:iconhospos:
hospos Featured By Owner Feb 16, 2011
Wannnnnnt this sooooo bad
Reply
:iconjaime-b:
Jaime-b Featured By Owner Feb 14, 2011
Nice. :-)
Reply
:iconleodrafts:
leoDrafts Featured By Owner Feb 5, 2011  Student Digital Artist
OMG Want a Windows version! :la:
Reply
:iconopt1ckz:
opt1ckz Featured By Owner Feb 4, 2011
I R WANT NAO!
Reply
:iconspiceofdesign:
spiceofdesign Featured By Owner Jan 20, 2011  Hobbyist Interface Designer
Love it!
Reply
:iconjeff-saiint:
jeff-saiint Featured By Owner Jan 16, 2011  Professional Interface Designer
i love it :clap:
Reply
:icondavidraid:
DavidRaid Featured By Owner Jan 16, 2011
Very pretty! Have you considered making a matching gtk theme?

A dark mod of the elementary theme like this would be gorgeous. :D
Reply
:iconskrell:
Skrell Featured By Owner Jan 15, 2011
any chance of a windows version?
Reply
:iconseahorsepip:
Seahorsepip Featured By Owner Jan 16, 2011  Professional Interface Designer
It's gonna be option in eFirefox of mine so the change is small...(you asked before)
Reply
:iconbeetee:
BeeTee Featured By Owner Jan 14, 2011
Would LOVE to see something like this for Chrome as it really doesn't have any good skins worth using. Firefox has be graced by many good skins, so I hope you port this to Chrome as well!
Reply
:icontherealpadster:
theRealPadster Featured By Owner Jan 13, 2011  Hobbyist Interface Designer
it's so amazing :la:
Reply
:iconcaeszer:
caeszer Featured By Owner Jan 12, 2011
niiiiiice=D
Reply
:iconseahorsepip:
Seahorsepip Featured By Owner Jan 12, 2011  Professional Interface Designer
and btw I got more notes :yay:(2376)
Reply
:iconseahorsepip:
Seahorsepip Featured By Owner Jan 12, 2011  Professional Interface Designer
omg icons of da killed my comment ;P
Reply
:iconseahorsepip:
Seahorsepip Featured By Owner Jan 12, 2011  Professional Interface Designer
omg I spammed your mailbox =3
I see that I got to code a lot =P
first your theme(beta3) then windows support(beta 4)
Reply
:iconaaron-a-arts:
Aaron-A-Arts Featured By Owner Jan 12, 2011  Student Digital Artist
lol probably would have been easier to use a chat. if those png's aren't working just leave it. i can tweak em after you've coded it without even opening the css =D
Reply
:iconyoungeae:
YoungEaE Featured By Owner Jan 12, 2011  Hobbyist Interface Designer
The Release ver. for what platform Windows or Linux
Reply
:iconaaron-a-arts:
Aaron-A-Arts Featured By Owner Jan 12, 2011  Student Digital Artist
sounds like both ;)
Reply
:iconyoungeae:
YoungEaE Featured By Owner Jan 13, 2011  Hobbyist Interface Designer
:D
Reply
:iconzoso375:
zoso375 Featured By Owner Jan 12, 2011
I'm drooling a little.
Reply
:iconromeooh:
romeooh Featured By Owner Jan 12, 2011
just wow.
Reply
:iconmacro-love:
mACrO-lOvE Featured By Owner Jan 12, 2011  Student Interface Designer
this looks soo incredible...really smooth design :)
Reply
:iconozzie:
ozzie Featured By Owner Jan 12, 2011
This is ace. Plz do a windows version?
Reply
:iconrokalacs:
Rokalacs Featured By Owner Jan 11, 2011
Damn you! Now I have to switch back to Ubuntu from Jolicloud! :D
Reply
:iconizzuthug:
IzzuThug Featured By Owner Jan 11, 2011
oh wow that looks freak'n awesome!
Reply
:iconkazron:
Kazron Featured By Owner Jan 11, 2011
Dang. This looks really nice.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 11, 2011
Image Size
490 KB
Resolution
1152×625
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,340
Favourites
49 (who?)
Comments
33
Downloads
130
×